مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 12:212020-12-17اقتصادي

رییس سازمان شهرداری و دهیاری ها وعده داد|افتتاح نیروگاه زباله سوز ساری تا پایان سال


رییس سازمان شهرداری و دهیاری های وزارت کشور گفت: افتتاح کارخانه کمپوست تنکابن در سال جاری و نیروگاه زباله سوز ساری با 70 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری از جمله طرح های پسماند در مازندران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از چالوس، مهدی جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری و دهیاری ها در حاشیه این افتتاح با اشاره به کاهش جایگاه پسماند در کشور اظهار کرد: با استفاده از فناوری و تکنولوژی هوشمند و همچنین مشارکت شرکت های دانش بنیان، جایگاه های پسماند کشور از 3 هزار به 700 مکان کاهش یافته است.

وی با اشاره به سرانه تولید در کشور افزود: سرانه تولید زباله در کشور 58 هزار تن است و نیز طرح های مختلفی در زمینه پسماند در کشور به خصوص استان های شمالی در حال تکمیل است و همچنین افتتاح کارخانه کمپوست تنکابن در سال جاری و نیروگاه زباله سوز ساری با 70 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری از جمله طرح های پسماند در مازندران است.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها کشور با اشاره به اولویت ساماندهی پسماند در استان های شمالی افزود: مدیریت پسماند به علت شرایط اقلیمی و بالا بودن سطح آب های زیرزمینی و دریا و جنگل از اولویت های دولت بوده است.

جمالی نژاد خاطر نشان کرد: این نیروگاه با اعتباری بالغ بر 112 میلیارد تومان و با مشارکت بخش خصوصی در قالب قرارداد BOT اجرایی شده و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان شهرداری و دهیاری ها وعده داد|افتتاح نیروگاه زباله سوز ساری تا پایان سال

رییس سازمان شهرداری و دهیاری ها وعده داد|افتتاح نیروگاه زباله سوز ساری تا پایان سال